Waar kan je zien op welke dagen Nederland & Duitsland spelen en hoelaat?

Met het WK ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

zie hier alle wedstrijden per groep met tijden

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2010#Groepsfase

Toegevoegd na 1 minuut:
m*ffen groep d

holland groep e
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje :D, dat had ik nou net nodig! +1!

Andere antwoorden (1)

Dat is nog niet bekend, omdat je nog niet weet wie welke wedstrijd gaat winnen. Nederland zit in groep E en Duitsland in groep D dus moet je nog even wachten;P