Hoe veel wedstrijden moet ADO nog door komen tot het hoofdtoernooi van de EL?

Die gekke ADO'ers hebben vandaag gewonnen, maar hoevaak moeten ze nog spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit, ze halen het toch niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik hoop dat ze het wel halen.

Het beste antwoord

ADO speelt nu in de tweede voorronde. Mochten ze de returnwedstrijd (in Den Haag) winnen, gaan ze naar de derde voorronde. Als ze ook daar doorkomen, moeten ze nog de play-offronde spelen. Dat zijn dus in totaal nog 5 wedstrijden, voordat ADO in het hoofdtoernooi komt. Maar dan moeten ze wel geluk hebben met de loting, gisteren stelde het tegen FC Tauras nog niet veel voor, maar het niveau wordt zeker hoger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

5 wedstrijden in totaal