wordt iemand in het nog ontdekt na hij 16jaar is de profvoetbalwereld?

wil graag profvoetballer worden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welk niveau speel je?

Antwoorden (5)

De kans is heeeeeeeel minimaal ofterwel nee! Je leeftijsgenoten hebben een te grote voorsprong op jou! Helaas ben zelf ook 16
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit gebeurt wel eens maar is zelden. vaak worden ze eerder als 16 al gescout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, er zijn wel verhalen van maar die spelers waren OF eerder al gescout maar stopten om uiteenlopende redenen alsnog of zaten gewoon altijd op het randje en werden ook meerdere malen uitgenodigd maar kwamen niet verder.

Als je het nu nog niet hebt laten zien is het gewoon te laat in het hedendaagse voetbal. Voor jou 10 anderen die al jarenlang al wel alles opzij hebben gezet om te voetballen en te trainen waar ze dan voor de zekerheid eerst maar uit gaan kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je inmiddels al de ster bent in de A1, of in het eerste elftal van je amateurclub opvallend goed speelt, is er nog wel een kans. Dirk Kuijt ging pas op zijn 18e weg bij amateurclub Quick Boys, naar Eredivisionist FC Utrecht.

Het kan dus nog, maar dan moet je nu wel echt tot de besten van de club behoren, anders zul je het worden van profvoetballer toch uit je hoofd moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een stervoetballer bent van de hoogste elftal. Dan schat ik die kans nog voor jou wel in.

Echter helaas moet ik er wel bij zeggen dat dit meestal om spelers gaan die al in de hoofdklasse van het amateur voetbal spelen.

Je leest , hoort of ziet zelden dat er een speler van niveau daar onder nog prof word. En of deze spelers er zijn geweest weet ik om eerlijk te zijn niet.