Is http://knvb.voetbalticket-shop.nl/ betrouwbaar?

De kaarten voor de zelfde vakken zijn aanzienlijk goedkoper voor de wedstrijd Nederland-Turkije... Heeft iemand ervaring met deze webshop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Nou het is de officiële website van de KNVB, dus veel betrouwbaarder komt het niet. Overigens zijn de tickets niet goedkoper dan...wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan vergelijkbare sites... Daarom twijfelde ik want iedere site kan wel zeggen dat het de officiële site van KNVB is.