van welke voetbalschoenen word je echt beter?

ik zoek het liefst eentje met verwisselbare zolen voor bijv: precisie, schot en techniek

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Van Sjakie`s wondersloffen. :-) Je word niet beter van voetbalschoenen. Het is belangrijk dat ze confortabel zitten. Zodat je met plezier heel erg veel wil ...en moet trainen. Indien je echt prof bent kan je wellicht echt schoenen gaan testen, zodat je voelt welke het beste bij jou past. Tot die tijd is veel oefenen en trainen het belangrijkste om beter te worden.
11 jaar geleden
Volgens mij is het nog steeds de voet de het doet,maar ik denk dat alle schoenen boven de 180euro (als je grotere maat als 38 hebt) zeker hun geld waard zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf voetbal schoenen met ijzeren noppen gehad deze waren erg goed en ik kon de noppen makelijk verwisselen ze waren van Nike de preciese naam weet ik niet.