Bij welke winkel, liefst geen webwinkel, kun je damesvoetbalschoenen kopen?

Ik heb nogal smalle voeten (zelfs voor een vrouw) en daarom zijn herenschoenen geen optie voor mij. Op internet kan ik hier en daar wel damesschoenen vinden, maar het liefst zou ik gewoon naar een goede winkel gaan voor advies, omdat ik nog nooit voetbalschoenen gekocht heb. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Jammer dat je niet zegt wat voor maat je hebt want als je gewoon onder de maat 40 zit zijn kinderschoenen geen probleem want die zijn al veel smaller.

Verder: in de bron staan speciale damesschoenen.

Plustosport verkoopt damesvoetbalschoenen: http://www.plutosport.nl/nl/landing/voetbalschoenen

En verder kun je gewoon terecht bij elke goede sportwinkel, zoals actionsport of sport2000. Ze zullen je goed adviseren! Even niet naar een scapino of bristol gaan dus of wel en daar goed passen als je een maat onder de 40 hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk is bij perry sport, aktiesport, sport 2000, of voor de goedkopere schoenen bij scapino.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet zeker dat ze die wel bij SPORT 2000 hebben voor jou