Hoe kan ik de vitesse wedstrijd Vitesse - Lokomotiv Plovdiv zien via de computer?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een kort vraagje betreft die wedstrijd: Is deze ook live te bekijken via eredivisie of een ander sportzender op de televisie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Op eredivisielive of een andere sportzender wordt de wedstrijd niet vertoond:

"Het Supportershome Monnikenhuize zal donderdag aanstaande tot onze spijt niet geopend zijn. De Europa League wedstrijd Lokomotiv Plovdiv - Vitesse wordt niet uitgezonden door Eredivisie Live noch een aanbieder binnen het Digitenne pakket.

Aangezien het supportershome niet is voorzien van internetbekabeling, is het op scherm tonen van een internetstream helaas geen alternatief.

Overige internetverbindingen zijn niet snel genoeg om het duel voor een grotere groep supporters op scherm te projecteren. "

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/geen_uitzending_lokomotiv_vs_vitesse_in_supportershome.html

Ik heb wel een stream gevonden waar de wedstrijd uitgezonden zou worden.
http://www.atdhe24.net/live/livestream25-vs/watch-livestream25.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd hahasport en livetv.ru/en/