Kan ik nog ergens aan kaarten komen voor voetbalwedstrijden op de olympische apelwn?

Het gaat hier om kaartjes voor of Brazilie - Egypte of Groot Brittannie - Uruguay (beiden in Cardiff)

Toegevoegd na 1 minuut:
*olympische spelen. Excuses voor de typfout.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Je moet dan direct naar Marktplaats.nl gaan. Klik voor mogelijke overige kaarten op "Tickets en kaarten" "Sport" "Voetbal"en zoeken maar. Ik neem aan dat het om de wedstrijden gaat van 3 & 4 augustus in het Millennium Stadium in Cardiff. Wie er precies spelen op die data is nog niet bekend, omdat het toernooi nog moet beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, er zijn nog heel veel kaarten te koop voor het Olympische voetbalboernooi.

"De interesse voor het olympisch voetbaltoernooi komt maar moeizaam op gang. De kaartverkoop verloopt uiterst teleurstellend.

Maar liefst een half miljoen kaartjes voor de in totaal 58 wedstrijden zijn uit de verkoop gehaald vanwege een gebrek aan interesse.

Ondanks dat zijn er nog steeds 250.000 kaarten niet verkocht, terwijl er een extra 200.000 kaarten in de vrije verkoop gaan wanneer de Spelen zijn begonnen. 150.000 kaarten zijn al gratis weggegeven aan Britse schoolkinderen.

Hierdoor zullen de zes stadions, verspreid over Groot-Brittannië, behoorlijk leeg blijven. "Het lijkt erop dat we hierdoor de capaciteit van de stadions moeten inperken. Daarbij moet je denken aan het afsluiten van bepaalde vakken of het afdekken van tribunes met zeilen", aldus Sebastian Coe, voorzitter van het organisatiecomité van de spelen."

http://www.nusport.nl/mixed-zone/2861042/voetbal-tijdens-spelen-niet-populair.html

Gewoon even op de ticketwebsite van Londen kijken.
http://www.tickets.london2012.com/