Waar kan ik vanavond FC horst-Feyenoord kijken?

Feyenoord speelt vanavond 18:00 een oefenwedstrijd tegen FC Horst, maar waar wordt deze wedstrijd uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Nergens.

De enige plek waar je hem kunt bekijken is op het terrein van FC Horst zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet eens 30 sec samenvatting van die ellende?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien op Feyenoord tv of TV Rijnmond een klein stukje samenvatting, maar ik neem aan dat vraagsteller de wedstrijd helemaal wil zien.

Andere antwoorden (1)

Deze wedstrijd wordt net als veel andere oefenwedstrijden in de voorbereiding niet uitgezonden