Zijn er nog dieren foutloos bij het EK?

aan het begin van het EK werden er vele opvolgers van octopus Paul aangewezen omdat zij zouden kunnen voorzien hoe het EK zou verlopen, maar ik heb er verder nooit meer wat van gehoord, wat is er met deze dieren gebeurt en voorspelden ze het goed? Ik verwacht dat ze fouten zouden maken, want ik zou niet snappen hoe dieren dat kunnen voorspellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je best zelf opzoeken denk ik ;)

Het beste antwoord

Nee, nog geen enkel dier is foutloos van de dieren die nosop3 volgde en dat waren ze al niet meer op 13 juni: http://nos.nl/op3/artikel/381682-de-goudvis-pad-lama-fret-en-olifant--wie-had-het-goed.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet. Een dier kan geen wedstrijdvoorspellen uit zichzelf...
het kan vaak puur toeval zijn maar ook een commerciele stunt en bijgeloof. Niet te serieus nemen dus. Ze hebben overigens wel een aantal andere dieren gebruikt voor dit soort voorspellingen bijv: gaat hij voor voederbak A of B. En B was dan verder van het dier af... Dus ging het voor A ( dichterbij)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is geen antwoord op de vraag...
Die dieren voorspellen niets, die dieren kiezen gewoon zelf een bakje waar het lekkerste stukje voer in zit.
De mossel van Spanje was in 2010 blijkbaar net een iets aantrekkelijker mossel dan die van Nederland.

Zo heeft mijn konijn de wedstrijd Nederland - Duitsland een paar weken geleden goed voorspeld. ('t moge duidelijk zijn dat ik hem niet meer gevoerd heb tot de zondag erna en hem vervolgens twee bakjes met de vlag van Nederland gegeven heb... Maar dat mocht ook niet baten :) )