Door meer doelpunten te scoren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Door te zorgen dat de bal meer bij het doel is van Brazilië.
En door meer doelpunten te scoren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door uiterst scherp te zijn , door de duels te winnen,en slim te spelen.
en heel veel geluk.
En niet te vergeten een goede scheidsrechter en grensrechters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een goal meer te scoren als de Brazilianen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
makkelijkste is vaker scoren dan brazilie.

Om dat te doen moeten ze secuur spelen, de bal niet laten vallen, en snel pingpong overspelen. De brazilianen spelen korte lijntjes en lopen heel hard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bier drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast bovengenoemde zekerheidjes, is het wijs om het teambelang boven het ego te stellen. Niet "moeten" proberen om te scoren, maar afleggen wanneer iemand anders er beter voor staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door Robben op Bastos te zetten :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze moeten spelen alsof hun leven ervan afhangt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien als er 3 van brazilie een rode kaart krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de scheidsrechter te hebben die engeland duitsland floot, of die van argentinie mexico, of anders gewoon beter voetballen, maar in ieder geval een goal meer te scoren, dan de brazilianen. Dan hebben ze gewonnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brazilie heeft een haat aan positiespel. en dat is precies waar Nederland goed in is. waar we mee moeten oppassen is dat we geen defensieve falen hebben(zoals van der wiel die zomaar terug rent en een buitenspel verwacht tegen slowakije)

Brazilianen zijn goed, als ze hun momenten hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou zeggen; niet. Maar Nederland maakt toch wel een kans(je), als ze goed presteren. Misschien nog wel wat beter dan de vorige 3 wedstrijden.