Dui/Den 1-0, Ned/Port 1-0 wie gaat er dan door naar de volgende ronde? EK2012

Dan krijgen we de volgende uitslag:

Duitsland (9) + 3
Nederland (3) -1
Portugal (3) -1
Denemarken (3) -1

*Getal tussenhaakjes het aantal punten in de poule en de +/- het doelsaldo.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dan zijn de uitslagen dus als volgt:

Duitsland/Portugal: 1-0
Denemarken/Nederland: 1-0
Denemarken/Portugal: 2-3
Duitsland/Nederland: 2-1
Denemarken/Duitsland: 0-1
Nederland/Portugal: 1-0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Dan hebben Nederland en Portugal inderdaad een even 'hoog' doelsaldo, dus dan moet je naar het volgende kijken. En dat is hoeveel doelpunten je vóór hebt gemaakt. In dat geval is helaas Portugal door en niet Nederland. We moeten dus met minimaal 2 doelpunten verschil van Portugal winnen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan gaat het helaas om het aantal gemaakte doelpunten. En dat is dan Portugal en Duitsland. Maar hoe het dan gaat weet ik niet, Nederland gaat in ieder geval niet door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad! Als Nederland met 2 doelpunten verschil wint van portugal gaan ze door.
Voor zover ik weet als het zo tot stand komt dan tellen alleen de doelsado's van de onderlinge wedstrijden DUS NIET TEGEN DE DUITSERS dan krijg je het volgenden

Nederland-Denenmarken 0-1 telt WEL mee
Duitsland-Portugal 1-0 telt Niet mee

Nederland-Duitsland 1-2 telt Niet mee
Portugal-Denenmarken 3-2 telt WEL mee

Duitland-Denemarken telt Niet meer mee dus het doelsaldo van Denenmakarken blijft zo
Nederland-Denemarken moet 2-0, 3-1, 4-1 worden

Nederland: 1 - -2
Denemarken: 3 - -3
Portugal: 3 - -2

dus nederland moet met meer als 2 doelpunten winnen en niet te vergeten dat Denemarken moet verliezen

Naar mijn mening gaan Duitsland en Denenmarken door