Wat is een goede, makkelijke en goedkope manier om zelf een scorebord te maken?

Ik wil voor tijdens het EK in me tuin een soort van scorebord maken. Maar wat is een simpele, Goede en niet al te dure manier om dat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
6.5K

Het beste antwoord

De simpelste, niet al te dure manier om dit te doen is het aanschaffen van een vierkant stuk hout en daar de woorden "Scorebord" op te schilderen.
Dan met hout (of karton) een zestiental vlaggen te maken (zagen/knippen en dan beschilderen met de kleuren van het land) en die bij de betreffende wedstrijd op te hangen.

Dan moet je nog twintig cijfers maken, kun je ook van karton of hout doen en dan de getallen erop schilderen.
Je hebt 2x een 0, 2x een 1, 2x een twee etc. nodig.
Oke, waarschijnlijk heb je de (5), 6, 7, 8 en 9 niet nodig, maar ja, mocht er een wedstrijd flink uit de hand lopen, dan redt je het niet om snel een nummertje bij te maken.

Dan is het alleen nog een kwestie van eventueel een klein zusje betalen om als jij een gil geeft de cijfers om te hangen (of het zelf te doen, maar dan mis je een deel van de wedstrijd).

Beetje bewerkelijk misschien, maar wel leuk idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo bedoelde ik het echt een goed idee. Denk dat ik dat ga doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
't is maar wat je simpel noemt, snel is het zeker niet. Ik zou de vlaggen en cijfers netjes uitprinten, en uitknippen, desnoods even lamineren en klaar. Als je op de plekken waar de vlaggen moeten komen even een schroefje helemaal in het hout draait, dan kan je met kleine magneetjes de vlaggen en cijfers zo op de juiste plekken neer hangen ;) succes

Andere antwoorden (4)

Als je het op de Pc wilt maken dan zou ik een layour kiezen en alle teams invullen later kun je dan de scores invullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik een pc programma, desnoods gewoon word en ter plekke editen, om het weer te geven, moet je ff een groot tv scherm regelen/lenen veel makkelijker dan een hardware cijfer score bord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet wat je precies in gedachten had maar als je
dit bedoelt? http://www.loor.nl/img/ek12-mini.gif

dit kun je heel makkelijk maken in excel
daarna stuur je hem op naar een boekhandel een drukkerij ofzo. en laat je hun je ontwerp plotten op A2 ofzo

ik hoop je hiermee geholpen te hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat bedoel ik niet. Maar toch bedankt voor de moeite.
excel, daar kan je heel makkelijk 1 maken