Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Nike voetbalschoenen moet ik aanschaffen?

Ik heb vrij brede voeten en nu is mijn vraag?: Aangezien ik al jaren Nike voetbalschoenen draag en ik ze van goede kwaliteit vind zou ik graag nieuwe Nike voetbalschoenen willen aanschaffen maar welke soort is nou het breedst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nike

Wat betreft Nike, De breedste Nike schoenen uit onze collectie zijn de kicksen uit de Total90 lijn. Deze voetbalschoenen zijn qua breedte veruit het meest geschikt voor mensen met brede voeten. De voetbalschoenen zijn verkrijgbaar in twee varianten, een leren en een synthetische. Het verschil zit in de vormvastheid van de schoenen. De leren variant zal wat uitlopen terwijl de synthetische versie nagenoeg hetzelfde qua vorm zal blijven. Andere voetbalschoenen van Nike die geschikt zijn voor brede voeten zijn de CTR360 voetbalschoenen.

Op deze site staat ook info over brede schoenen van andere merken, mocht je daarin geinterresseerd zijn. Suc6 met je zoektocht.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou de : nike mercurial nemen
Is erg goed die gebruik ik zelf ook.
En mercurial vapor is de beste want dan kan je goed met je wreef schieten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf ook nike voetbalschoenen als ben je lichtvoetig net zoals neymar en ronaldo koop dan NIKE MERCURIAL VAPOR VIII dat vind ik de beste schoenen en ze zitten heel comfortabel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nike heeft niet echt schoenen voor brede voeten, Adidas heeft wel wat bredere schoenen. maar als je echt gewoon nike wilt kopen moet je et gwn doen.

Zelf heb ik de nike mercurial vapor superfly
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding