Is www.degoedkoopstevoetbalshirts.nl betrouwbaar? Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt alleen al als een spamsite. Serieuze shops zouden nooit zo'n lange domeinnaam gebruiken. Of de eigenaar moet geen verstand van gebruiksgemak hebben.... Ik zou het niet vertrouwen.

Het beste antwoord

Ik ken de website, het is niet echt professioneel maar wel eerlijk en betrouwbaar. Waarschijnlijk word het inderdaad gerund door een handelaar die massaal inkoopt en dan doorverkoopt. Maar, hoewel het er dus niet allemaal zo betrouwbaar uitziet, dat is het wel. Je kunt er gewoon en shirt bestellen! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu wel! ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, Bedankt voor de reactie. Ik denk dat ik hem dan daar bestel! Erg goedkoop namelijk.

Andere antwoorden (2)

Deze website ziet er bijzonder amateuristisch uit. Bovendien zie je nergens wie of wat er precies achter de website zit. Geen Kamer van Koophandel inschrijving of nummer. Zij kunnen ons van alles beloven, wat zij best kunnen nakomen. Maar jij als klant hebt geen enkele garantie, dat je (tijdig) je waren ontvangt. Hoogstwaarschijnlijk zit hier iemand achter die grote partijen shirts rechtstreeks inkoopt en deze met een kleine winstmarge verkoopt. Zo heb je ook mensen in Nederland, die rechtstreeks LEGO of andere producten bij de fabrikant inkopen en dit tegen een kleinere winstmarge verkopen. Dit levert de fabrikant gelijk geld op en de verkoper haalt de producten vaak zelf op. Ook dit scheelt de fabrikant ook nog (vervoers)kosten. Ons zoontje heeft ook een paar originele voetbalshirts, maar ik zou nooit bij zo'n vage website kopen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
ik heb hier al 2x iets besteld.
Tenue van Arsenal en een shirt van Barcelona.
Ze waren binnen een paar dagen binnen en waren van goede kwaliteit. Ik ben erg blij mee! :)