Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe wordt je snel gescout voor een voetbalteam in de eredivisie of jupiler league?

of is het gewoon een kwestie van geluk hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel goed voetballen en een beetje geluk komt er ook wel bij kijken maar als je zorgt dat je opvalt dan moet het wel lukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou er is niet echt iets van als je dat doet val je op je moet gewoon in een soort flo in je leven zitten dat je gewoon heel goed voetbalt ik ben zelf ook een keer gescout geweest en ja dan voel je gewoon aan ik ben lekker bezig en dat je in Zeeland woont is wel lastig ja ik weet niet hoe goed je bent en ik weet ook niet hoeveel je er voor over heb maar dan zou je misschien wel in een streek kunnen gaan voetballen waar meer scouts gaan kijken

Andere antwoorden (2)

Voetbalclubs hebben wel eens test dagen. Agovv heeft ze regelmatig, als je bij agovv door komt is ajax vast ook wel geintereseerd.

En verder gewoon goed je best doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan naar een talentendag gaan. Alle voetbalclubs organiseren er wel 1 per jaar. Daar moet je dan zo goed spelen dat de club je wil hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding