Hoe kan ik beter presteren met voetbal?

Ik heb meestal wedstrijden op een zaterdag, wat kan ik doen om beter te gaan votbalen? Bijv oefeningen die ik kan uitvoeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Je moet al goed je conditie trainen (lopen)
Techniek : Overstapjes , kappen,
Schoten op doel , je moet je richten trainen

Hulpjes

Je kan ook nog met bv je bent rechts dan kan je ook je linkervoet trainen om daar kracht in de krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha oke
Je kunt deze vraag aan jezelf stellen en je kunt deze vraag aan ons stellen. Maar deze vraag dien je slechts aan een persoon voor te leggen ..... de trainer van je elftal ! Vraag hem eens of hij je uitgebreid, dus in detail wil vertellen wat je sterke en wat je zwakke punten zijn. Dus maak voor jezelf een lijstje van belangrijke punten zoals : balcontrole, conditie, dribbelen, koppen, ingooien, looplijnen, passen, passeren, penalty nemen, samenspel, schieten, sprinten, verdedigen, voorzetten, vrijstaan, etc. De trainer dient je dan aan te geven waaraan je kunt werken. En natuurlijk kan je hem dan een paar oefeningen vragen, zodat je daarop in je vrije tijd kunt oefenen. En gegarandeerd ben je de volgende keer weer een stukje beter. Veel succes !