Is affelay al hersteld van zijn blesure? Omdat nederland vanavond speelt.

Ik weet niet of ibrahim affelay al is hersteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Op 16 februari keer hij bij FC Barcelona op het trainingsveld terug. Na 5 maanden blessureleed. Dus hij speelt vanavond nog niet mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
goal.com maakt zojuist bekend :

Vermoedelijke opstelling Nederland:
Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; Van Persie.

Bij het Nederlands elftal ontbreken Gregory van der Wiel, Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart en Hedwiges Maduro vanwege blessures.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zit niet in de selectie. Dus we gaan 'm vanavond niet zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, nogmaals. Hij zit niet in de selectie. Hij is namelijk niet hersteld. Je kan dus thuis blijven vanavond :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kuijt is een geweldige speler! Doorzettingsvermogen is z'n tweede naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede eerste zin. Slechte tweede zin. Wie weet zien we hem wel vanavond;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's waar. Als 't een echte is, dan zit ie netjes te joelen op de tribune!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja eigenlijk heb je toch gelijk, Ibi is geen echte, is er dus toch niet bij ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja, ondanks z'n dubbele paspoort heeft ie toen wel gekozen voor oranje. Je wil toch niet zeggen dat ie dat alleen maar gedaan heeft uit prestige he? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedeeltelijk wel, gedeeltelijk ook niet natuurlijk. Maar m'n eindconclusie is simpelweg dat ik denk dat hij er niet bij is. Jij denkt van wel dan?
Hij is nog niet volledig hersteld van zijn blessure. hij is wel op de weg terug. zo traint hij al weer bij FC Barcelona. Waarschijnlijk haalt hij het EK.