Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke voetbalschoenen zijn geschikt voor een brede voet?

Maat 42. Budget is ongeveer 90 euro, iets meer of iets minder. Ik zat zelf aan de adidas adipure lijn te denken, omdat deze onder andere van leer zijn gemaakt en dus nog wat uitlopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
F50 in het leer zijn 10 keer beter dan de adipure.. Ze zitten gewoon beter, maar het enige nadeel is misschien dat de f50 minder lang mee gaan.. Misschien é.. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt het beste een Hummel proberen. Deze schoen staat bekend als de breedste voetbalschoen. En de prijs is ook rond jouw budget.

De meeste sportwinkels met voetbalschoenen hebben van de Hummel maar een type herenschoen, namelijk volledig zwart.

Voor sommige voetballers biedt Adidas uitkomst. Maar vaak zijn deze ook nog echt te krap. Begin sowieso niet aan de synthetische uitvoeringen.

En altijd eerst passen, trek er maar een middagje voor uit, je moet er immers (minstens) een seizoen op doen!

Ik heb zelf een bijbaantje gehad bij de Intersport, vandaar de keuze voor dit antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Adidas F50?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook brede voeten en kom altijd uit bij Adidas, maakt niet uit welk type daarvan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adidas Kaiser 5. Leer, volgens mij had ik ze voor € 90,- of zelfs wat minder. En lekker: zwart met witte streepjes, zoals het hoort... :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een brede voet.
Ik kwam ook uit bij Adidas.
Ik heb Adidas predator. Die zitten erg lekker.
Ik heb ze gekocht voor 50 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding