FC Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle clubs uit de provincie Utrecht zijn:

VVU Ardahanspor · DESTO · DHSC · Domstad Majella · DSO/Ultrajectum · DVSU · DWSV · UCS EDO · USV Elinkwijk · Eminent Boys · Faja Lobi KDS · USV Hercules · SV HMS · VV Hoograven · SV Kampong · VV Kismet · Magreb '90 · VV De Meern · SV Nieuw Utrecht · VV Odin · Odysseus '91 · ksv PVC · PVCV Vleuten · SV Rivierwijkers · VV RUC · Sporting '70 · VV Sterrenwijk · asv UVV · VV Voorwaarts · VSC · VVJ · VVOO · Zwaluwen Utrecht 1911- FC Utrecht

De profclub in deze lijst in natuurlijk FC Utrecht, maar na Utrecht is zonder twijfel USV Elinkwijk de grootste club. In 1964 kampioen van de eerste divisie geworden en dus gepromoveerd naar de eredivisie, waar ze 2 seizoenen lang in hebben mee gedaan.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat "Saestum" uit Zeist niet meer? Ik was linksback bij de pupillen E. Het is nooit iets geworden met mijn voetballoopbaan :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis wel een erg compleet antwoord, dat wel!