Vanaf de D, dan spelen ze ook met een elftal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen vanaf de D-tjes. Vanaf de D wordt er namelijk ook op grootveld gespeeld.
Buitenspel is dan ook van toepassing. Het hangt ook wel een beetje af van klasse waarin een team speeld. Sommige scheidrechters hebben nog wel eens een zoiest van dat ze niet aan buitenspel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De scheidsrechter? Communiceert die dat dan wel even vantevoren? Beetje vreemd om de ene wedstrijd met buitenspel te spelen en dan bij een andere tegenstander te horen dat 'daar niet aan gedaan wordt'. Net of je bij handbal opeens WEL in de cirkel mag staan als je op doel gooit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onzin. Vanaf de D is er altijd buitenspel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat ik dit verzin ofzo! Bij mij vroeger in de D-tjes waren er genoeg wedstrijden waar we niet aan buitenspel deden. Bij andere vrienden van mij die in andere teams speelde was dit ook het geval!
@Pelle, dit werd inderdaad van te voren verteld aan beide trainers.
@tomachtervel, niet altijd dus.