Op welke SITE kan ik vanavond BARCALONA-REAL MADRID kijken?

graag een site die werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download Sopcast en zoek een stream op rojadirecta.es.

Antwoorden (6)

Dit kan op livetv.ru/en .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij werkt niet echt bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je waarschijnlijk de daar genoemde plug-ins voor installeren.
Firstrowsports.com daar kun je alle voetbalwedstrijden kijken die er zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.rojadirecta.me staan altijd tientallen verschillende streams. Ook de links naar Sopcast, een programma wat je moet downloaden staan hierin. Op Sopcast heb je het beste beeld, alleen moet hij het wel doen. Als je de stream opstart hij een aantal keer steken. Daarna heb je gewoon tv-kwaliteit. de stream DSC 4 geeft sport 1, ik gok dat die het sowieso uitzendt

Toegevoegd na 45 seconden:
als je de stream opstart BLIJFT hij een aantal keer steken :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rojadirecta is wel een goeie met engelse en soms nederlandse commentaar. En sopcast downloaden en dan heb je gewoon Sport 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Unibet.nl ga dan naar live wedden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bekijk de clasico's meestal op sport1.
Goede kwaliteit stream.

http://www.sport1.nl