hoe vaak mag je wisselen in een D- elftal ?...

wij hebben vandaag een wedstrijd gespeeld...en daar wisselde de tegen party in totaal 12 keer...mag dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Antwoorden (5)

Bij wedstrijden in het gehele pupillenvoetbal (categorie A en B) en bij de meisjes is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld

Dus als het niet meer dan 5 verschillende spelers zijn mag dit, het mag dus niet als er 12 'nieuwe' spelers wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een standaard team D1 en soms D2 mag je officieel 3x wisselen, tenzij de trainers en de scheidsrechter hebben afgesproken om gewoon door te wisselen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor de lageren D's is het uiteraard geen probleem mits het onderling goed is afgesproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag gewoon, tenzij de scheidsrechter er iets over zegt!
Als je dit raar vindt, kan je ook even naar de scheidsrechter gaan en vragen wat hij er van vindt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je in een D-elftal zo vaak mogelijk mag wisselen, maar daar ben ik niet zo zeker van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag je gewoon onbeperkt doorwisselen. Ik speel bij de B-junioren en daar mag dat ook nog steeds. Dus ik zou niet weten waarom dat bij de D-junioren niet zou mogen.