Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Advies? Ik heb gisteren een schop op mijn enkel gehad tijdens voetbal. Nu viel dat allemaal wel mee leek het tijdens de training. zie extra info

echter nadat ik even stil had gezeten was mijn enkel helemaal stijf en deed het goed pijn. Vanochtend kon ik er bijna niet op staat en nu gaat het redelijk tot goed soms wel wat pijn.

Ik denk zelf dat hij gekneusd is, kan het veel kwaad als ik zaterdag wel ga voetballen? eventueel met wat asperientjes op ( belangrijke wedstrijd )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het is logisch dat je enkel stijf is geworden dat heb je na gym bijvoorbeeld ook, als je iets zwaar doet en dan heb je de volgende dag spierpijn en je voelt dat het stijf is.

Ik zou als eerste even naar de dokter gaan voor de zekerheid. een tante van mij (voetbalt niet) die was door haar enkel gegaan en had pijn(logisch) iedereen zij dat ze naar de dokter moest maar dat deed ze niet,een (paar) week(en) ging ze toch naar de dokter en het bleek toch dat ze een gebroken enkel had.
ik denk niet dat het jouwe gebroken is maar ga toch maar naar de dokter. ik zou nog niet gaan voetballen want je kan je enkel dan wel overbelasten. maar dat lat ik helemaal aan jou over.
maar...je kan het proberen, als je het probeert tape het dan in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan niemand hier zeggen (niemand weet hoe en wat precies ook net door je uitleg) ik zou voor de zekerheid tog even naar de docter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de dokter, en als he weer gaat voetballen, tape hem in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding