als ajax doorgaat in championsleague is de word het dan een knockout of weer een nieuwe poule van 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Antwoorden (8)

Als ajax doorgaat komen ze in de achtste finales. Dit is een heen- en terugwedstrijs tegen en gelote team. Als ze door gaan komen ze in de kwartfinales, en daarna met veel geluk in de halve finales. En als ze dat winnen komen ze in de finale. 1 wedstrijd, volgens mij op Wembley, maar weet niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht k al, vorige finale was op Wembley. De finale zal op woensdag 16 mei 2012 worden gespeeld in het Stadionul Naţional in Boekarest. (wiki)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@GoodFellah: Bijna goed.
De finale van de Europa League wordt op 9 mei gespeeld in Boekarest.
De finale van de Champions League vindt op zaterdag 19 mei plaats in de Allianz Arena in München.
Knockout, je hebt altijd maar 1 poulefase, tot de winter en daarna worden de finales gespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf seizoen 1999/2000 t/m seizoen 2002/2003 werd er gespeeld met twee poulefases.
Vanaf het seizoen 2003/2004 is het weer net als vroeger: Na de eerste groepsfases krijg je direct de 1/8e finales, waarin het erop of eronder wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als Ajax door gaat gaat ajax naar de ronde van 16. dat is vanaf 14 tot 22 Februari 2012. en vanaf 1 tot 14 Maart 2012 .
daarna als Ajax door gaat gaat ajax naar de Kwartfinale die is
27 en 28 Maart 2012 en 3 en 4 April 2012.
als ajax dan weer door is gaat ajax naar de semi finale.
die is 17 en 18 april 2012 en 24 en 25 april 2012.
is ajax weer door gaan ze naar de Finale op 19 mei 2012.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
knockout van 2 wedstrijden
1 heen 1 thuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien is het zo dat de nummers 2 straks eerst een thuiswedstrijd spelen, de nummers 1 dus eerst de uitwedstrijd. Het blijft dus lekker om nummer 1 in een poule te worden maar een garantie op weer een volgende ronde is er natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knock out fase daarna Kwartfinale enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gaat ajax "knockout"