wat is de goaltune van het nederlands elftal??

het nederlands elftal heeft volgens mij verschillende goaltunes. maar welke allemaal precies? ik weet dat ze liberte van parla et pardoux hebben maar welke nog meer? was dat niet i gotta feeling? maar volgens mij hebben ze er meer, klopt dat? zo ja welke dan?

Toegevoegd na 14 minuten:
ik weet dat je eerst liberte hoort (van de apres skihut of parla et pardoux) dan zecht de speaker de naam van de doelpuntenmaker en dan hoor je nog een liedje maar welke(n) is/zijn dat? volgens mij zijn er verschillende maar welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan in welk stadion Nederland speelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schilt per Stadion
Maar meestal zijn het:
-Wilhelmus
-Carnaval de Paris