Wat is de naam en geboortedatum van de jongste Nederlandse scheidrechter op internationaal niveau?

voetbal scheidsrechter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Frederikus Johannes (Eric) Braamhaar (born October 13, 1966 in Rijssen) is a Dutch football referee. He lives in Enter in the province of Overijssel.

Toegevoegd na 22 minuten:
Frederikus Johannes (Eric) Braamhaar (geboren 13 oktober 1966 in Rijssen ) is een Nederlandse voetbal scheidsrechter.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Ik zou er ook iets Nederlands bij zetten anders kan je vraag verwijderd worden. Weet ik uit ervaring :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar haal je vandaan dat dat de jongste is dan?
Bjorn Kuipers is in ieder geval jonger en ik denk dat ik nog wel jongere scheidsrechters op kan sporen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is gewoon een aasgier voor punten
Danny Makkelie, 28 januari 1983.

"Hiermee is hij op 27-jarige leeftijd vooralsnog de jongste scheidsrechter die het hoogste platform in Nederland heeft bereikt. Op dinsdag 14 september 2010 is Makkelie door de KNVB voorgedragen bij de UEFA om FIFA-scheidsrechter te worden. Hierdoor zal hij per 1 januari 2011 als jongste FIFA-scheidsrechter van Nederland ook buiten de landsgrenzen gaan fluiten."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Makkelie

"Voor Makkelie is de jeugdinterland in Novi Sad zijn zesde internationale optreden. Dave Goossens en Coen Droste gaan mee als assistent-scheidsrechters, Jeroen Sanders is de vierde official."

http://www.voetbalnieuws.nl/algemeen/internationaal-optreden-arbiters-blom-en-makkelie/