Hoe zit dat met Cruyff schoenen en garantie?

Ik hoorde van een vriend dat je je Cruyff schoenen binnen 3 maanden terug kon brengen als ze kapot waren en dat je dan nieuwe kreeg. Weten jullie hier meer van? Als dit het geval is, wat wordt er dan verstaan onder kapot?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.6K

Het beste antwoord

Garantie krijg je op veel merk schoenen dus dat zou kunnen kloppen.
Met kapot onder garantie wordt bedoeld dat er bv. uit zichzelf een stiksel of zool loslaat. Dit is te snel bij normaal gebruik.
Maar krijg je een ongeluk, val je, of iets dergelijks dan gaan ze stuk door een oorzaak van buitenaf, daar kan de fabrikant niets aan doen en dat valt dan niet onder garantie.