weet iemand waar je voetbalshirts kan bestellen van andere landen? bv : mutu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

als je bij google intypt voetbalshirtsnederland dan klik je de titel aan dan krijg je een heel goedkope met heel veel verschillende landen en je kan er zelf weten wel naam je er op laat zetten alleen de shirts zijn REPLICA dus nep maar er staat een merk logo op alle originele labels zitten er aan alles lijkt egt en je kan alleen maar bestellen boven de €40,- maar het is een zeer uitgebreide site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit gehoord van leestekens?

Andere antwoorden (2)

Bij voetbalshirtje.nl

http://shop.voetbalshirtje.nl/index.php?cPath=24
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.voetbalshop.nl