wat is belangrijk als je links aanvallende middelvelder staat?

Toegevoegd na 42 minuten:
snelheid heb ik al, maar ik ben bang om de bal te verliezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Dat je de linksbuiten en spits assisteert met de aanval
12 jaar geleden
Zorg dat je de ruimtes links voor je benut, ik ga er vanuit dat je 4-4-2 speelt. ( zie foto ) Zorg dat je met het gezicht naar de bal blijft. En probeer de verdediging uit van de tegenpartij uit elkaar te halen, dus meer naar buiten lopen zodat er ruimtes ontstaan tussen de verdedigers, probeer dat met momenten te doen als jullie counteren of dat de keeper of verdediger de bal naar voren trapt. Kijk maar naar de foto, heb ik met wat pijltjes aangegeven.;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijna vergeten, als de tegenpartij gaat aanvallen, mee terug gaan en probeer de verdedigers soms wat te assisteren. heb ik ook aangegeven in de tekening