Hoe kun je je het beste voorbereiden voor het WK?

als fan zijnde. Wat moet ik in huis hebben, kan ik het beste buitenshuis de wedstrijden volgen etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Wij zijn het liefste thuis. Met mooi weer met vrienden/collega`s van mijn man in de tuin want wij hebben een groot terras en dito tuin. Het zonnescherm voluit tegen de zoninwerking op de tv. We hebben in de woonkamer een vlakscherm aan de wand, maar onze oude tv.met groot scherm staat voor dit soort gevallen nog op zolder. Een paar sterke armen moeten hem dan weer 2 trappen afsjouwen. Ja, ze moeten er wel wat voor doen, maar zo deden we het bij het EK 2 jaar geleden ook.

De middaguren (13.30 u.) behoeden me voor een barbeque maar de biertap staat klaar en de hapjes zijn dan al `s middags vroeg voorbereid. Als je maar chips, nootjes,worst, kaas, tafelzuur in huis hebt en natuurlijk bier en frisdrank of koude rosé/witte wijn/sangria erbij voor de vrouwtjes meestal. Voor de avondwedstrijden geldt hetzelfde. Bij rotweer verhuist alles naar binnen natuurlijk,maar dat is net zo gezellig. Ik geef liever zelf een feestje dan dat ik erop uit moet. Kan ik blijven doen wat ik wil en hoef me niet aan de rest aan te passen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij Blokker hebben ze oranjepaketten voor je. Buitenshuis volgens is het mooiste. Alleen hoop ik nu niet dat je mijn buurman bent.

Toegevoegd na 39 seconden:
buitenshuis volgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk aan of je veel vrienden of familie hebt waarmee je samen naar het WK kan kijken. Misschien kom je regelmatig in een café waar je tijdens de wedstrijden naartoe kan gaan? Je kan sowieso je huis versieren met allerlei oranje-spullen. Er is van alles te koop voor binnenshuis en buitenshuis. Kijk wel even of je buurt erop zit te wachten dat jij de buitenkant van je woning voorziet van allerlei oranje versiersels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er mensen bij jou komen kijken gewoon zorgen voor wat lekkere dingetjes en bier.
als je wil kan je wat oranje vlaggetjes ofzo ophangen. maar niks moet.
en tja of je thuis of buitenshuis wil kijken is jou eigen keus. ik kan niet voor jou bepalen wat jij leuker vind.

wij kijken zelf meestal met wat familie leden bij elkaar, de ene keer bij die en de andere keer bij ons, en we hebben elke keer allemaal een oranje shirt aan voor de lol en hebben zo elke keer een oranjefoto met de hele club dat is wel leuk voor later
13 jaar geleden
TV + Bier/Ev Wijn + Snack + Vrienden

Telefoon eruit

TV aan

Klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij thuis kijken:
Uiteraard moet je je van tevoren een beetje ingelezen hebben over de tegenstander, zodat je overige aanwezigen kunt vertellen waarom Bert van Marwijk het goed (of juist fout) doet.

Verder zorgen dat alles aan hapjes en drankjes voor de hele eerste helft klaarstaat, zodat er tussendoor niet gelopen hoeft te worden.
In de rust volgens een strak schema werken: wc-stop en bijvulling van snacks en drank regelen, zodat je bij het eerste fluitsignaal weer klaar zit.

Antwoordapparaat dusdanig instellen dat hij na 1x overgaan de telefoon al opneemt met de boodschap dat je gedurende minimaal 90 minuten niet aanspreekbaar bent.

Bij buitenshuis kijken:
Zorgen dat je goed verzorgt wordt, zodat je zelf niets hoeft te missen.