Hoe zorg je ervoor dat als je voetbalt en het heet weer is, dat je een goede conditie hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Door gevarieerd te trainen :
Door veel te sprinten .
Door interval trainingen te doen .
Door ook de lange afstanden te trainen .
Maar vergeet niet jou vochthuishouding op peil te houden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Veel drinken, ook van tevoren, zorg dat je niet uitgedroogd raakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trainen, trainen en nog eens trainen. Bij alle soorten weer.
12 jaar geleden
Je moet er voor zorgen dat je conditie, ongeacht het weer type, in orde is. Dit houdt in dat je hard moet trainen. Het weer in voor iedereen van invloed tijdens een wedstrijd en het warme weer vraagt gewoon meer van je lichaam. Het gaat er dus niet zozeer om in wat voor weer je traint, maar om je totale conditie! Uithoudingsvermogen is uithoudingsvermogen, niet meer niet minder!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat moet zijn; is voor iedereen van invloed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel trainen
veel drinken