Waarom lopen ze in de Duitse competities achter de goal warm maar In Nederlands aan de kant van de Dug out?

Toegevoegd na 30 seconden:
-s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Dan loop je niet in de weg en belemmer je het zicht van de mensen op de bank. Zowel van de tegenstanders en van je eigen team denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland doen ze dat eigenlijk naast de dug-out, dus tussen de dug-out en de achterlijn ;)