De Topklasse komt er aan,zijn er nadelen aan deze klasse?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je de voetbal topklasse?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan van wel, anders zou de vraag niet in de categorie Sport, Spel & Recreatie --> Sporten --> Voetbal staan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja voetbal

Het beste antwoord

Het zal financeel wel iets uitmaken zo moeten de clubs verder reizen om een uitwedstrijd te spelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
hogere personeelslasten, accommodaties die moeten worden aangepast, minder derby's waardoor de entree-inkomsten teruglopen, sponsors die vooral lokaal en regionaal denken en die in de nieuwe situatie mogelijk afhaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jaloezie uit lagere klassen is een groot nadeel voor de topklasse....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zondag misbruikt wordt.

Toegevoegd na 36 minuten:
Ziet hier het resultaat als je zegt wat je echt waar vindt:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan zondag misbruikt worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie vierde gebod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zondag is volgens mij een mede GVer! En volgens 0800 wordt hij/zij misbruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje trieste reactie Nietloos. Ja, uit het antwoord van 0800 maak ik op dat hij gelovig is, maar om dan een verhaal over pedofilie aan te halen vind ik een beetje jammer...
Het grootste nadeel, wat mij betreft: promotie is optioneel. Dat zou verplicht moeten zijn.