Ik ben een voetballiefhebber en ik wil heel erg graag de nieuwste foto's en de foto's van mooie kwaliteit maar waar kan ik die het best vinden?

Ik wil foto's van voetbalclubs waar kan ik die vinden!?!?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

stuur een email naar info@ericverhoeven.nl
Dit email adres staat op de knvbfoto.nl.
Je kan nl. niet verder op de site voordat je hem een email stuurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google afbeeldingen of op de site van de club waar je foto's van wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op deze site kan je op een club uit de eredivisie of je Jupiler League foto's zien.
http://www.fcupdate.nl/fotos/

Toegevoegd na 6 uur:
je kan de GOAL! ook kopen daar staan altijd posters in van beroemde clubs!
ook wel eens met teams foto's
je hebt ze ook in de Just Kick it.
maar daar zijn het er meestal niet zoveel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de VI seizoensgids staan van elke club foto's