Waar over ging de ruzie tussen Yaya toure en mata vanmiddag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Er zal ongetwijfeld wel iets geroepen zijn door Mata naar Yaya Touré waardoor die meende Mata eerst te moeten schoppen terwijl die al op de grond lag en vervolgens hem nog een oorvijg te moeten geven.
Ik weet dat scheidsrechters in Engeland veel toelaten, maar dit was in mijn ogen een beetje TE.

Het kan ook zijn dat Mata te goed werd, hij was één van de betere spelers van Chelsea in mijn optiek.

Precies weten zullen we het pas als één van de hoofdrolspelers zijn mond open doet.