Hoe kan je bovenbeen spieren trainen zodat je een harder schot krijgt?

En hoe train je je bovenbenen voor wielrennen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Het beste antwoord

Veel traplopen, een flat 12 hoog loop maar naar boven via het trappenhuis. En dat dan 2 keer per week + nog wat krachttraining op een sportschool squat, leg-press, andere beenspieroefeningen met gewichten. En skeeleren, schaatsen in de winter. Het is voornamelijk het uithoudingsvermogen in die benen wat je moet trainen, ik raad je het traplopen aan, eigen kracht is de beste training
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een harder schot wil heeft die vaak niet met kracht te maken, maar eerder met techniek