Vraag over trainig Feyenoord. Zie omschrijving

Hallo,

Ik ga morgen naar een training van Feyenoord kijken. Kleden ze zich om in de Kuip of doen ze dat op Varkenoord? Lopen ze dus vanaf de kuip naar Varkenoord of zijn ze daar al? Is er de gelegenheid om op de foto te gaan met de spelers? Voor en na de training (na t douchen ook)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ja ze kleden zich om op varkenoord
Er is gelegenheid om met ze op de foto te gaan voor/na het trainen en het douche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik werk zelf in de kuip. Wat me voorstander ook zei, klopt, ze kleden zich om in de kuip, en lopen gezamenlijk naar het veld. Er staan altijd wel wat mensen voor het gebouw te wachten om foto's te maken, denk dat dat wel kan.