Waar kan ik kleine bedragen inzetten op wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie?

Graag Nederlandstalig en ondersteunt door PayPal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

www.toto.nl

Je moet of een online account aanmaken en het via je bankrekening laten gaan. Dat is te vertrouwen.

Of je kan naar de Primera en nog andere winkels en dan kan je daar inzetten en als je gewonnen heb daar ook je geld contant ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ook op unibet.nl, ook met een account.. Meer spellen aanweZig..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast bovengenoemde eventueel ook via Euroclix (www.euroclix.nl): daar kun je op (vrijwel) elke wedstrijd van het Nederlands Elftal 100 clix inzetten, wat normaliter gelijk staan aan 1 euro (indien je 5000 clix hebt, is het enkele tientallen centen meer waard).

En anders kun je gewoon Unibet of Toto proberen. Let wel op: officieel is het vanaf 18 jaar;). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste zijn http://www.bwin.com en http://www.unibet.com. Ik doe Bwin, en er zijn veel keuzes, je kan kleine bedragen inzetten en de quote's zijn hoog!