Komt de loting vd champions league vandaag op tv zoja op welke zender en hoelaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K

Het beste antwoord

Nee. De loting voor de Champions League vindt pas vrijdag plaats en het komt dus niet vandaag op tv.

Toegevoegd na 3 minuten:
Meestal vindt deze loting rond het middaguur plaats.
Op de Nederlandse zenders wordt het niet uitgezonden. Het enige dat je op tv ziet is de trekking van de Nederlandse ploegen in een kort blokje op het sportjournaal.

Als je het "live" wilt volgen, kun je het beste de website :
http://www.vi.nl op starten, daar zie je real time wat er gebeurt.

Even nog 1 opmerking: het is de loting voor de Play-offs en niet voor de groepsfase van de Champions League, die loting is later.

In deze loting wordt dus alleen bepaald wie er play-offs tegen elkaar spelen om toegelaten te worden tot het hoofdtoernooi.

Verder vind er op diezelfde dag ook een loting plaats voor de play-offs voor de Europa League. Deze is dus weer van belang voor PSV en AZ (waarschijnlijk niet meer voor Ado, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De loting wordt rechtstreeks uitgezonden op Eurosport 1. Om 12.00uur zal de uitzending daarover beginnen ! Er wordt geloot voor de Champions league en voor de Europa league .
(laatste uit en thuiswedstrijden voor de poulefase)

Andere antwoorden (1)

Ja , de uitzending begint om 12.00uur op Eurosport 1 ! De laatste loting voor de Poulefase . Winnaars komen in de poulefase !