Bij Feyenoord droegen spelers slipje van hun vrouw, is dit nog zo?

Dit was tijdens de Europacup 1 en tijdens wereldbeker.
Vroeg me af of dit nog steeds zo is en of het echt geluk brengt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Amadea
12 jaar geleden
Dat kan niet anders een broodje aap verhaal zijn. Hoe kan je nou topsporten met ondergoed aan wat jou niet past?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me stug, dat ze dat gedaan hebben. En nu doen ze het zeker niet meer. De onderbroeken van nu, zijn toch wat anders dan vroeger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar dat ze steeds slechter zijn gaan spelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het me voor te stellen als ik een voetbelwedstrijd zie: Een heel klein stringetje onder die voetbalbroek.
Zouden daar mannen last van hebben: Is het daarom zo'n favoriete sport.

Het beste antwoord

Als het zo zou zijn en als het geluk zou brengen, dan is het vreemd dat ze er kennelijk mee opgehouden zijn...

Hier wordt het ook genoemd, maar dan als "enige spelers", dat kan best mogelijk zijn, gezien het veel voorkomende bijgeloof in de topsport: http://www.marjanka.nl/Magie/geloof_sport.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien paar dagen geen sex voor een wedstrijd en dan dat slipje aandoen.
Zouden ze dan weer beter gaan spelen?
Verliezen ze de wedstrijd: Geen sex tot er een wedstrijd gewonnen is!!!!
Denk dat ze steeds harder gaan lopen, maar dat mag ook wel als je de salarissen hoor!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel eens met Koeman om de tip door te geven :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondanks dat er maar 1 antwoord is, vind ik het een goed antwoord.
Bedankt voor de site, staan ook nog andere leuke dingen op.
Als ik Koeman inderdaad deze tip zou kunnen geven, zou ik het uiteraard niet kunnen laten om dit echt te doen :-))
Bedankt.