Waarom de Finse vlaggen voor Ajax?

Je ziet regelmatig Ajax supporters Finse vlaggen meenemen. Waar staat dat voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Dat staat voor de Finse spelers die bij Ajax spelen.
Die vinden die speler waarschijnlijk erg goed.
dus vandaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je bij de afscheidswedstrijd bedoelde? Die zijn voor Jari Litmanen een oud voetballer van Ajax die uit Finland kwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar Jari Litmanen speelde die dag ook mee in de wedstrijd.
Finnen staat ook synoniem voor de marokkaanse bevolkingsgroep. Laten we het op de hooligan tak van die groepering houden.