Wat zijn je ervaringen met de adidas copa mundial voetbalschoen?

Zijn ze voor brede of smalle voet en gaan ze lang mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
6.5K

Antwoorden (4)

Adidas maakt vooral schoenen voor de iets bredere voeten. De adidas copa mundial zijn echt zeer geschikt voor de bredere voet.

De schoen vraagt wel de nodige onderhoud. De bovenkant is namelijk gemaakt van kangaroeleer en om dit goed te houden kun je de schoenen het beste 1 keer in de week invetten. Vervolgens niet in de buurt van de verwarming zetten.

De schoen loopt uit tijdens het gebruik. Hou er rekening mee dat je de schoen daarom niet te groot moet kopen. Mogelijk een halve maat kleiner dan je gewend bent.

Als je de schoen goed onderhoud kan hij best een paar voetbalseizoenen meegaan. Soms wil het leer loslaten van de kunstof zool, echter bij een schoenmaker kun je dit voor een paar euro laten stikken.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb ze inmiddels aangeschaft.
Is dit de kangeroelederen? Want ik heb juist de andere versie gehad.. Ze gaan lang mee in mijn mening en hebben genoeg flexibiliteit.. ( de kangeroelederen waren voor mij te flexibel).. Heb nooit last gehad van problemen zoals het loslaten van de zool e.d. Ik voetbal er nu al dik 4 jaar op en nog geen spijt van gehad ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed! Top schoenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze nu 1.5 jaar, die met kangoeroeleer. Ik vet ze 1x in de twee weken in en ze zijn nog helemaal goed. En ik train 3x per week + een wedstrijd.