Ik zou graag de nieuwe schoenen van nike willen (nike superfly) maar ik ben Middenvelder. is het slecht voor mij om die schoenen te kopen en te drage

Ik ben een Middenvelder ( mid-mid).
Ik moet dus veel pasen. Ik wil al een tijdje de nike superfly's kopen.
is het slecht om die schoenen te dragen op het middenveld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Dat maakt echt helemaal niks uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ze zijn ook goed voor op middenveld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan gewoon hoor waarom zal het niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voetbalschoenen zijn voetbalschoenen. Er bestaan heus geen voetbalschoenen specifiek voor één positie..