Ik heb even voor je rondgekeken en misschien dat dit helpt? ;)
Zie bron;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het gaat er alleen om hoeveel een gek er voor betalen wil. Hoeveel het ook is, het is altijd te veel en ze zijn het nooit waard. Maar het voetbal is afhankelijk van het bedrijfsleven en die kiezen hun symbolen/idolen.
Iemand die snel zijn bekkie open trekt, vlotte babbel of iets opvallends heeft, is commercieel gezien altijd aantrekkelijk voor publiciteit. En met dit laatste wordt heel veel geld gemaakt, waardoor ze ook weer veel kunnen betalen aan zo'n voetballer.
Ik blijf het een walgelijk wereldje vinden, maar misschien is het ook wel afgunst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal waar... +1
De waarde van een voetballer wordt bepaald door wat hij voor een club kan opleveren. Een speler die veel scoort (of anderen laat scoren) levert geld op en kost dus ook geld. Daarom zijn spitsen vaak duurder dan verdedigers (ook al betaal je ook een vermogen voor een goede verdediger of keeper).