Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Op de telegraaf site denken ze aan de volgende opstellingen. Het is natuurlijk nog even afwachten tot net voor de wedstrijd. Dan word het pas officieel bekend. Veel plezier alvast:D

Toegevoegd na 4 minuten:
Op ad.nl staat dezelfde opstelling van ajax en twente.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me net voor
maakt helemaal niets uit wie er speelt, ze gaan toch huilend van het veld af, maar als je echt de opstelling wil zien moet je even op www.telegraaf.nl kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was je net voor:P Ik ga voor Ajax, maar Twente vind ik ook wel prima. Ik vermoed dat Ajax er met de beker vandoor gaat en Twente met de kampioensschaal!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop dat twente de dubbel pakt, is niet zo erg als ze in amsterdam weer even met lege handen staan, hebben de handen vaak genoeg vol gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hah ja maar word nu wel weer een keer tijd dat de handen weer worden gevuld in Amsterdam!! De tijd zal het uitwijzen:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de eerste helft is binnen, word vervolgd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja gefeliciteerd..:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En volgende week de derde prijs van het jaar nog even van Ajax afpakken. De JC-cruijff schaal en de beker zijn al binnen, nu nog even de slagroom op de taart :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan drinken we er 1 op (of 3, voor elke prijs 1)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding