waar kan ik de samenvattingen vinden van dit weekend van voetbal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

www.voetbaltube.com is een goede site. Hier kun je alle samenvattingen zien uit alle grote competities. Ook zijn hier de doelpunten alleen te zien. En er staan een boel leuke voetbal-gerelateerde video's op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eredivisie.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf welke wedstrijden en uit welke competitie.

Op Sport1 kun je samenvattingen zien van de buitenlandse topwedstrijden.

Op Eredivisie.nl kun je de Nederlandse samenvattingen terugkijken.

Verder krijg je als je op Google of Youtube de naam van de wedstrijd intypt ook wel samenvattingen. Alhoewel de kwaliteit meestal niet fantastisch is en ook niet altijd Nederlands commentaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.sporza.be

Toegevoegd na 46 seconden:
Hier staan de samenvattingen in filmpjes, maar ook in tekst. (Vooral Belgische competitie)