Is Ajax-Twente op 15 mei te zien op een groot scherm in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze durven niet naar Rotterdam. Mietjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Gerritjeuh: Volgens mij moet je het voetbalprogramma voor de komende twee weken even iets beter bestuderen... op 15 mei wordt namelijk niet de bekerfinale Twente-Ajax gespeeld, maar de kampioenswedstrijd Ajax-Twente.

Antwoorden (3)

Dat is nog niet officieel bekent maar in Amsterdam zal het waarschijnlijk wel ergens te zien zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk van wel maar dan moet je naar die plaats gaan en meer informatie vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , als je in de arena zit , hangen er boven de doelen grote schermen waar je de wedstrijd goed op kan volgen.