Hoeveel krijgt Messi ?

ik wil het weten want ik wil kijken welke meer verdiend Cristiano Ronaldo of Lionel Messi ?
Kunnen jullie het zeggen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof trouwens dat rooney de best betaalde voetballer in de wereld is.

Antwoorden (3)

Messi salaris 31.000.000
Ronaldo salaris 27.500.000
Bronnen:
http://salaris.nl.msn.com/home/Vippaysalarissen/vip-salarissen-voetballers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat je aan deze foto genoeg heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lionel Messi verdient in totaal zo'n 33 miljoen euro dit jaar. Bij Barcelona ontvangt hij 10 miljoen euro + 4 miljoen euro bonussen, de overige 19 miljoen euro verdient hij dankzij zijn sponsordeals met onder andere Adidas, Pepsi-Cola en Gatorade.

Cristiano Ronaldo verdient ongeveer 3 miljoen euro minder, dus zo'n 30 miljoen euro. Hij verdient daarvan bij Real Madrid ongeveer 12 miljoen euro (incl. bonussen), dankzij sponsors zoals Nike (waar hij liefst 6 miljoen per jaar van krijgt) komt zijn salaris op 30 miljoen euro per jaar.