Theo Janssen van FC Twente.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Björn Vleminckx van NEC
Dmitri Bulykin van ADO
Balázs Dzsudzsák van PSV

(Topscoorders van dit moment)

Toegevoegd na 27 seconden:
Respectievelijk 18, 17 en 15 doelpunten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeremain Lens van PSV, Rio Miyaichi van Feyenoord en toch ook wel Wesley Verhoek van ADO Den Haag

Team in vorm momenteel: Feyenoord ( 4 winst uit laatste 5 )

Team in slechte vorm: FC Twente ( draait erg stoef laatste tijd )

PSV momenteel het meest stabiel ze winnen ook hun slechte duels,: FC Twente ook maar met meer moeite. Ajax is wisselvallig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Vrij, Stekelenburg (voordat hij z'n duim brak) Miyaichi, Toornstra, Bulyikin, Mertens, Vormer, Verhoek, Brama, Tyton, Dzsudzsak Zomaar een paar namen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er loopt slechts één speler in de Eredivisie rond,die zo bij ELKE topclub mee kan en dat is Granqvist van FC Groningen. Als verdediger al op 10 doelpunten en onmisbaar in de achterhoede. Verder natuurlijk die kleine linksbuiten van Feijenoord..de beste huurspeler die er is en onnavolgbaar en niet op 'n normale manier af te stoppen. Cillissen van N.E.c. is een perfecte vervanger als keper van Babos,toch ook niet de eerste de beste.
Ben benieuwd of Granqvist komend seizen nog bij FC Groningen speelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PSV : Dzsudzsák
FC Twente: Theo Janssen, Luuk de Jong
Ajax: Eriksson, Stekelenburg
AZ: Sigthorsson
FC Groningen: Grandqvist
ADO Den Haag: Verhoek, Bulykin
Roda JC Kerkrade: Junker
FC Utrecht: Mertens, de Kogel
Heracles Almelo: Everton, Armeteros
NEC : Vlemminx
SC Heerenveen: ?
Feyenoord: Miyaichi
NAC Breda: ?
De Graafschap: Poepon, de Ridder
Vitesse: ?
Excelsior: ?
VVV Venlo: Musa, Uchebo, Boymans (allemaal een beetje)
Willem II: Tigters misschien een beetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boymans heeft dit hele jaar nog niet gescoord en de kogel is bankzitter bij utrecht en Stekelenburg is er uit tot einde van het seizoen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat Stekelenburg eruit ligt voor de rest van het seizoen zegt nog niet dat hij niet goed is.
Tim Matavz en Granqvist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groningen fan zeker.
michel VORM van fc utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
theo janssen is een hot, berg, el hamdoui en verhoeven een absolute not :p.